През второто тримесечие на годината телекомуникационната компания Globul записа спад на печалбата от 6.8% спрямо същия период на годината. Компанията е спечелила 38.5 млн. евро, а приходите ѝ за периода са 101.4 млн. евро.
Спадът на общите приходи е в рамките на малко над 4 на сто, допълват от компанията.
Средното месечно потребление на клиентите на оператора през второто тримесечие на годината достигна 151 минути на месец или с 13% повече от същия период на миналата година. Средният приход от един потребител достигна 15,70 лв., което е с 10% по-малко от второто тримесечие на миналата година.
В същото време обаче клиентите по абонаментни програми на оператора се увеличават с 11% и вече са 2.4 млн. Това представлява около 60% от всички потребители на Globul.
През второто тримесечие потребителите на компанията се увеличават с 2.1% и вече надхвърлят 4 млн.
GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България.