Globul се отчете с по-ниска печалба, но с ръст на клиентите

Потреблението на клиентите на оператора достига 151 минути на месец

по статията работи: Деляна Петкова | 04.08.2011 | 13:41

През второто тримесечие на годината телекомуникационната компания Globul записа спад на печалбата от 6.8% спрямо същия период на годината. Компанията е спечелила 38.5 млн. евро, а приходите ѝ за периода са 101.4 млн. евро.

Спадът на общите приходи е в рамките на малко над 4 на сто, допълват от компанията.

Средното месечно потребление на клиентите на оператора през второто тримесечие на годината достигна 151 минути на месец или с 13% повече от същия период на миналата година. Средният приход от един потребител достигна 15,70 лв., което е с 10% по-малко от второто тримесечие на миналата година.

В същото време обаче клиентите по абонаментни програми на оператора се увеличават с 11% и вече са 2.4 млн. Това представлява около 60% от всички потребители на Globul.

През второто тримесечие потребителите на компанията се увеличават с 2.1% и вече надхвърлят 4 млн.

GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България.

 


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


4 Borislav Bonev 04.08.2011 | 19:41
Нека да припомним, че печалбата е краен резултат от дейността на предприятието и реално представлява разликата между приходите и разходите. От тази гледна точка, не би трябвало компания като Глобул да се притеснява след като изобщо е излязла на печалба. Толкова фирми и банки фалираха в световен мащаб от финансовата криза, так че нека се радват и на по-малката си печалба.
3 Стамена Георгиева Георгиева 04.08.2011 | 16:57
След като един от операторите се подигра с клиентите си и една година си сменя софтуера, от Глобул спечелиха. Радвам се, че не надписват сметките така, както преди и вече съм по-доволна от тях, затова скоро надали ще си сменя мобилния оператор.
2 V D 04.08.2011 | 15:43
Хората нямат пари, напълно разбираемо е да се ограничават и да не говорят толкова много. Оператора в същото време предлага изгодни програми с много безплатни минути и всеки гледа да плаща само таксата си без да се олива в разговорите. Те пак да се радват, че имат увеличение на новите си клиенти, че някои нямат и толкова.
1 Ива Хинова 04.08.2011 | 13:57
Доста странно, защото от началото на годината отбелязват ръст в клиентите, обясним с отлива от друг телеком, но не и в печалбите, което от друга страна пък, никак не ме изненадва, тъй като те водят една от най-агресивните и подомолни кампании спрямо клиентите си и ми се струва, че загубиха огромна част от първите си абонати. Но нищо чудно, както ни лъжат с договорите, така да правят и със статистиката.

ТВ програма

Кино

  • Сега 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 02:20 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 03:20 Българското село /п/
  • 03:55 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 04:40 Малки истории /п/
  • 05:40 Телепазарен прозорец
  • 05:55 Денят започва сутрешен блок с...
  • 09:20 100% будни сутрешно токшоу с...
  • Сега bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 04:45 "Ослепително слънце" - сериал /п./
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Комиците и приятели" - комедийно...
  • Сега "Моето име е Мелек" - сериен филм
  • 03:15 "Наследство" - сериен филм /п/
  • 04:10 "Свободна да избира" - сериал /п/
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Наследство" (премиера) - сериен...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.