Популярната услуга за стрийминг на музика, Spotify, смята да се включи в изключително конкурентния уеб видео бизнес. При това, още в рамките на настоящия месец.
Популярната европейска стрийминг услуга вече е разпратила покани за към медиите за публичен анонс, който ще се състои на 20 май, допълва Wall Street Journal.
Видео съдържанието ще бъде достъпно както за платените абонати за музикалната услуга, така и за тези, които се възползват от безплатната ѝ част.
Разбира се, в случая говорим за изключително сгъстен видео пазар, доминиран от няколко големи играча, като абсолютен лидер е YouTube на Google.
Видео услугите на Facebook, Twitter и Vessel също спорадично покачват своята популярност.
Повече информация за предстоящата нова услуга на Spotify и с какво тя ще се отличава от конкурентните такива на пазара, на 20 май.