С преминаването към електронно фактуриране бургаското дружество за водоснабдяване и канализация започна предлагането на съвременно и гъвкаво обслужване на своите абонати.
Предприятието отчита ползи в няколко направления – на първо място драстично е увеличена скоростта на достигане на фактурите до техните получатели. Наред с това получаването е точно и проблемът със загубени фактури практически е елиминиран. Това автоматично подобрява събираемостта на дължимите суми, тъй като статуса на всяка фактура може да бъде проследен.
За ВиК Бургас е много важно наличието на механизъм за бърза комуникация и коригиране на документите в случаи на оспорване от страна на клиента. eFaktura предлага пълна функционалност за провеждане на онлайн спорове и съответно за внасяне на нужните корекции при запазване на следа за направените промени.
Не на последно място от дружеството отчитат чувствително намаляване на разходите, свързани с издаването на фактури и спад в натоварването на служители, които преди това са издавали документите на хартия.
Във ВиК Бургас оценяват доброто партньорство с "БОРИКА–Банксервиз" по отношение на гъвкавото обслужване и пълното съобразяване с желанията на издателя по отношение на оформлението и съдържанието на документите.
* Информацията е на партньор на iNews.