Само преди 30 години по екраните на милиони конзоли и компютри подскачаха пикселизирани 2D персонажи, начело с Марио.
И вероятно през 1985 година не са били много хората, които са предполагали, че 30 години по-късно графичните изображения, рендвани в реално време могат да изглеждат толкова убедително. И в 3D.
Толкова, че едно неподготвено око да не може да разпознае кои кадри са реални и кои дигитални.
В случая говорим за автомобилната симулация Project Cars, финансирана чрез Kickstarter, която ще дебютира по-късно през годината за PlayStation 4, PC и Xbox One.
В приложеното видео можете да станете свидетели на техническия прогрес, довел до момента, в който границата между реални и дигитални изображения е почти незабележима.
Истината е, че в някои определени моменти е почти невъзможно да се определи коя визия е от дигиталната симулация и коя снимана с камера.
Кадрите във видеото са от една и съща писта и автомобил - McLaren P1.
А сега си представете за какви графични изображения можем да говорим след още 30 години?
Видеото, следва: