Снощи (14 юни), в рамките на Webit Bulgaria Digital Summit, за втори път бяха връчени наградите за онлайн ефективност и маркетинг. iNews бе медиен партньор на събитието.
Журито разпредели номинациите в девет категории, като отличи с престижната награда следните проекти и кампании:
- Категория "Бързооборотни стоки" - фен страницата на Milka България, създадена от Ilyan.com за Kraft Foods Bulgaria;
- Категория "Най-добро ползване на социални медии" - проектът Keep Walking, създаден от Арчър Айдиъс за Авенди;
- Категория "Медия" - сайтът Woman.bg;
- Категория "Ритейл" - проектът "Пожелай си подарък", създаден от Sociable за Мол Варна;
- Категория "Най-добро ползване на уеб" - проектът Верея 0.1, създаден от Optimum Media за Обединена Млечна Компания;
- Категория "Най-добро ползване на афилиейт маркетинг" - сайтът Grabo.bg;
- Категория "Най-добро технологично решение" - мобилното банкиране на "Уникредит Булбанк";
- Категория "Онлайн банкиране" - проект Credit plan, създаден от Publicis Modem Cybermark; Ideas Lab, за BNP PARIBAS;
- Категория "Лични финанси" - проект Online.Generali.BG, "Дженерали България Холдинг";
Специалната награда на журито отиде при видеопортала Voyo.bg на bTV Media Group.
"Webit Awards са важна част от усилията ни за промотиране на онлайн индустрията и предприемачеството в България", заяви председателят на е-Академия и организатор на събитията Webit, Пламен Русев.
"Поздравявам всички победители и се надявам следващите номинации да бъдат още по-оспорвани", допълни той.