Twitter представи новото си лого – разперила крила синя птица, което смътно напомня в дизайнерски аспект емблемата на родната Асамблея от близкото минало "Знаме на мира".
В съобщение в блога си социалната мрежа обяснява, че станалото запазена марка синьо пиле е опростено. Вече няма да има реплики в балонче около хвъркатото, използване на буквата t като част от логото или комбинирано изписване на името на компанията, придружено с образа на птичето.
Творческият директор на Twitter Дъг Бауман споделя, че новата птица е "плод на любовта на компанията към орнитологията, създаването на дизайн в рамките на творческото ограничение и простата геометрия".
Новото лого е изработено само от три припокриващи се групи кръгове, изобразяващи съответно тялото, крилата и човката на птичето.
Социалната мрежа, която позволява на хората да публикуват съобщения с дължина до 140 символа, твърди, че има над 140 млн. активни потребители.