Общо 137 млн. души са гледали рекламните клипове за България, излъчени по четирите паневропейски канала – Eurosport, Euronews, National Geographic Channel и Discovery Cnannel.
Това беше отчетено на пресконференция, посветена на проекта за целогодишна рекламна кампания на България по водещи телевизионни канали.
Кампанията е проведена на три вълни – от 6 септември до 27 декември 2010 г. (две вълни по 8 седмици) и от 31 януари до 27 март 2011 г. Общата ѝ стойност, реализирана чрез сключени договори с телевизионните канали, е над 6,5 млн. лева.
По Eurosport са излъчени 561 спота, по Euronews – 952, по Discovery Channel - 1020, а по National Geographic 504 клипа, които, освен имиджови, са били на тема "Култура" и "Природа".
Освен телевизионна, в рамките на кампанията е осъществена и интернет реклама в сайтовете на Euronews, Euronews и National Geographic Channel. Банерите са достигнали общо над 14 млн. импресии.
Eurosport е заснела у нас пет издавания на предаването Sport trips, представящи възможностите за скално катерене във Враца, планинско колоездене в Боровец, конна езда в Ихтиман, голф в Балчик и зимните спортове в Банско. Те са с продължителност от 4 до 6 минути и са излъчени общо 20 пъти.
Euronews е направила две издания на предаването Metropolitans от София и Пловдив. Всяко от тях е излъчвано в рамките на един месец.
National Geographic Channel е заснела едноминутен репортаж за България, представящ възможностите за културен туризъм. Той е озвучен на шест езика и е излъчен 14 пъти.
iNews припомня, че в сряда бяха отчетени и междинни резултати от друга кампания за промотиране на туризма у нас - този път сред българите. Самият проект за насърчаване на вътрешния туризъм ще приключи през юни. Стойността му е 5,4 млн. лв.
Тук можете да видите и един от клиповете, с които страната ни се рекламираше в чужбина: