137 млн. тв зрители в Европа са гледали клипове за България

За рекламната кампания са похарчени над 6,5 млн. лв.

по статията работи: Ралица Стоянова | 28.04.2011 | 15:56
137 млн. тв зрители в Европа са гледали клипове за България
bulgariatravel.org

Общо 137 млн. души са гледали рекламните клипове за България, излъчени по четирите паневропейски канала – Eurosport, Euronews, National Geographic Channel и Discovery Cnannel.

Това беше отчетено на пресконференция, посветена на проекта за целогодишна рекламна кампания на България по водещи телевизионни канали.

Кампанията е проведена на три вълни – от 6 септември до 27 декември 2010 г. (две вълни по 8 седмици) и от 31 януари до 27 март 2011 г. Общата ѝ стойност, реализирана чрез сключени договори с телевизионните канали, е над 6,5 млн. лева.

По Eurosport са излъчени 561 спота, по Euronews – 952, по Discovery Channel - 1020, а по National Geographic 504 клипа, които, освен имиджови, са били на тема "Култура" и "Природа".

Освен телевизионна, в рамките на кампанията е осъществена и интернет реклама в сайтовете на Euronews, Euronews и National Geographic Channel. Банерите са достигнали общо над 14 млн. импресии.

Eurosport е заснела у нас пет издавания на предаването Sport trips, представящи възможностите за скално катерене във Враца, планинско колоездене в Боровец, конна езда в Ихтиман, голф в Балчик и зимните спортове в Банско. Те са с продължителност от 4 до 6 минути и са излъчени общо 20 пъти.

Euronews е направила две издания на предаването Metropolitans от София и Пловдив. Всяко от тях е излъчвано в рамките на един месец.

National Geographic Channel е заснела едноминутен репортаж за България, представящ възможностите за културен туризъм. Той е озвучен на шест езика и е излъчен 14 пъти.

iNews припомня, че в сряда бяха отчетени и междинни резултати от друга кампания за промотиране на туризма у нас - този път сред българите. Самият проект за насърчаване на вътрешния туризъм ще приключи през юни. Стойността му е 5,4 млн. лв.

Тук можете да видите и един от клиповете, с които страната ни се рекламираше в чужбина:


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


10 М. Иванова 29.04.2011 | 12:20
Рекламата ми хареса много, ако не живеех в България и не знаех за традициите й, изобщо нямаше да се досетя коя е държавата. Клипът е направен много добре, представени са типични български обичай, ястия и питиета. Всичко е съчетано много добре, когато го гледах ми настръхна цялото тяло, защото ме докосна и разчуства. И розата, която някои я оприличава на слънце, изобщо не прилича на слънце. А и още нещо, на клипа няма пустини, камили и чалмосани хора, за да помислят, че България е в Африка. Има носии! За едно цвете и за цвета му не вярвам да се направи проблем, след като рекламата е уникална и перфектно направена. ;)
9 V D 29.04.2011 | 11:58
Рекламата ми хареса много. Наистина е добре направена и показва магията на България. Черноморието ни е силно застроено, но мисля че за в бъдеще ще се развие още по-добре селския туризъм и чужденците ще оценят най-много именно това наше богатство. Има разбира се какво още да се желае и след като 137 млн. души са гледали рекламните клипове за България говори, че имаме все пак някакъв напредък в рекламирането на страната ни.
8 Свежка . 28.04.2011 | 17:17
О, не, нали щяха да махат ужасната розо-цапаница, символ на родния туризъм? Прилича ми на жарко пустинно слънце. Ще си помисли туристът, че се намираме нейде из Африка :) Европейският съюз ни отпусна 240 хил. лева за изработването на жълто-оранжевата роза, която играе ролята на лого на страната ни. За да оправдае художественото си недоразумение, от компанията изпълнител на проекта разясниха, че жълто-оранжевата роза нарочно е направена спираловидно и така цветето символизира и слънцето. Много зле...
7 Станимира Георгиева 28.04.2011 | 17:08
Според мен, трябва да насърчаваме такива клипове и рекламата, като цяло, на нашата мила рОдина:) Все пак, какво искаме, някой прави нещо за нас, рекламен продукт, който е доста добър и ако трябва да се отърсим от политическите настроения и лозунги, магията наистина живее тук, това е нашият дух. Иначе съм съгласна, че "бетонния рай" в зимните и летни курорти е прекален, и убива всичко красиво като идея и природа! Има още да се учим, но важното е, че правим първите крачки успешно! :)
6 Миглена Иванова 28.04.2011 | 16:53
Клипът е хубав, но колко от "омагьосаните", решили да ни посетят благодарение на кампанията, ще се върнат след това при нашего брата българина??? Бетонният "рай" по Черноморието ли да изберат или полу бетонираните зимни курорти? Имаме още много да работим докато стигнем Турция и Гърция в областта на туризма. Дано по-скоро се поправим.
5 Златка Стоева 28.04.2011 | 16:43
Рекламата е красива и си личи, че за създаването й е подходено много професионално. Показани са чисто български обичаи и дейности по ненатрапчив и непретенциозен начин. Радвам, че е видяна от толкова хора. Харесва ми.
4 Георги Петров 28.04.2011 | 16:39
Тепърва ще разберем това лято, до колко са били успешни рекламни клипове за България, гледани от голяма аудитория хора в Европа. Аз мисля, че замисълът е добър, но има още какво да се желае. Дано да сме ги впечатлили и да дойдат в България, вместо Турция.
3 Петър Стоянов 28.04.2011 | 16:30
Не съм сигурен дали ефектът от рекламата на България, в посочените паневропейски канали ще има желания икономически и туристически резултат. Клипът на рекламата, който е под тази статия е изключително демотивиращ.Толкова много красоти и места, можеха да се покажат. Не знам на коя фирма е била поверена рекламната кампания на България, но това с магията, изобщо не ми допада.
2 Ирена Александрова 28.04.2011 | 16:07
Клипът е хубав, да:)
1 Иван Цветков 28.04.2011 | 16:03
Сега се загледах по-внимателно в клипа и като изключим хипнотично гледащите физиономии определено си го бива. Има акцент върху типично български неща като гроздобера, шопската салата и нестинарските танци. Дано да са правилно похарчени тези милиони за реклама !

ТВ програма

Кино

  • Сега Нашенската Нова година новогодишна...
  • 12:15 Новогодишен концерт на Виенската...
  • 14:45 България на два бала новогодишна...
  • 18:00 Василица музикална програма
  • 18:35 65 в ефир обзорно предаване /п/
  • 20:00 По света и у нас
  • 20:30 Най-лошите дни игрален филм...
  • 22:30 Кичка Бодурова - 50 години на...
  • Сега "Флорънс" - биографичен, комедия,...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 Концерт на Тони Димитрова (2023 г.)
  • 14:30 "Чудо" - драма (САЩ, 2017 г.),...
  • 17:00 "Градски момичета" - комедия,...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Кой да знае?" - куиз шоу с водещ...
  • 22:00 "Сем. Милър" - комедия, криминален...
  • Сега "Клифърд, голямото червено куче" -...
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Дует Ритон - Елате ни на гости, на...
  • 14:30 "Любовна история през зимата" - с...
  • 16:10 "Опашати агенти" - с уч. на Уил...
  • 18:00 "Сделка или не" - телевизионна игра
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Авангард" (премиера) - с уч. на...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.