Операторът на развлекателните паркове Euro Disney обяви покачване от 8,5% в оборота си за първото тримесечие на финансовата 2010/2011 г. в сравнение със същия период година по-рано.
За ръста са помогнали както повечето посещения, така и увеличените разходи на туристите за атракционите и най-вече за хотелски нощувки.
Така продажбите достигат сумата от 316,8 млн. евро за трите месеца от октомври до декември спрямо 290,1 млн. преди година, става ясно от съобщения на компанията.
Оттам се поздравяват с постигнатото, което може да се счита за немалък успех на фона на транспортните затруднения на Стария континент през наблюдавания период.
Въпреки всичко от компанията все още не смеят да кажат със сигурност, че кризата е свършила, особено що се отнася до британските посетители, които традиционно представляват немалка част от посещаващите Euro Disney.
Други основни групи туристи, посещаващи атракционите, са французите и белгийците, които донякъде компенсират по-малкото британски посещения.
Следващият основен фокус за Euro Disney, след празниците в края на миналата година, са предстоящият през пролетта Фестивал на вълшебните моменти, на който се очаква нов прилив на туристически посещения.