National Geographic стартира собствен туристически бранд. Компанията гордо обяви старта на уникална туристическа програма, която съчетава обичайните туристически пътувания с много приключения и предизвикателства.
Името на туристическия клон на Националното географско дружество е National Geographic Adventures.
Идеята е на туристите да се предложи едно съвсем ново изживяване сред природата. Създадени са специални маршрути, които отвеждат търсачите на приключения, до най-затънтените кътчета на света. Те предлагат различна трудност, някои са определени като много лесни, а други като голямо предизвикателство.
Максималният брой хора за една група е 16 човека. Малкият брой хора улеснява предвижването и настаняването нощем.
Всички групи ще бъдат водени от добре тренирани и опитни гидове, които ще могат да разкажат много за мястото, природните особености и местните обичаи, и не на последно място, да гарантират сигурността на всички.
Ако желаете да посетите Аляска, Чили, Монголия, Непал или Танзания, то National Geographic ще направи пътуването ви наистина незабравимо, обещават от компанията.
15-дневен поход през Хималаите до свещената планина Чомо Лхари в Бутан ще се хареса на търсачите на силни усещания.
Посещението на националния парк в Аляска, за спускане с каяци и гледане на китовете, звучи по-малко вълнуващо, но все така удивително.
Преход през пустинята Сахара или прекосяване на Монголия с колело, са също преживявания, които никога не се забравят, посочват от National Geographic.