Тежка битка за пари от реклама и за високи тарифи в родния ефир!
Димитър Рачков и Краси Радков - най-популярните комедийни актьори и тв водещи в момента у нас, са двете остриета, с които Нова телевизия и Би Ти Ви ще кръстосат шпаги в битката за зрители и реклама тази есен.
Рачков ще е водещ на музикалното шоу "Пееш или лъжеш" (от 22 септември) на Нова телевизия, а Радков става лице на риалитито, което се прави от екипа на Слави Трифонов за Би Ти Ви - "Бягство към победата 2: Съкровището" (от 20 септември).
Изпълнителен продуцент е Евгени Димитров - Маестрото, ръководителят на "Ку-ку бенд" и директор на тв 7/8, и компанията му "ЕМД Ентертеймънт".
С Рачков в студиото ще е Мария Игнатова като съветник. С присъщото си чувство за хумор продуцентът на шоуто Магърдич Халваджиян веднага пусна реклама с двамата, в която актьорът уж продължава да се надява да се съберат, а хубавата Мария се дърпа.
Нещо повече - в "Пееш или лъжеш" също като съветници се включват и продуцентите Иван Христов и Андрей Арнаудов. Така публично двамата ще оповестят прекъсването на връзката си засега с Би Ти Ви, където правеха риалити шоуто "Фермата".
Че конкуренцията ще е оспорвана, личи и от високата цена на рекламата в предаванията, заявена от телевизиите пред рекламните агенции. Така 30 секунди в "Пееш или лъжеш" струва 11 060 лв. Най-скъп е форматът на Нова тв "Игри на волята" с 13 320 лв. за 30 сек.
Краси Радков се оказва двойно по-скъп според рекламните тарифи на Би Ти Ви. 30 сек в "Бягство към победата" са 20 160 лв. Толкова струват и в другото премиерно шоу - "Островът на 100-те гривни".
И все пак най-високо оценен ще е 11-ият сезон на "Гласът на България" с 21 168 лв. за 30 сек. Това показва и очакванията на телевизията шоуто да бъде най-гледано в есенния ефир.