Асоциацията на млекопреработвателите се вбеси на реклама на сирене с палмово масло и реши да вземе съдебни мерки по въпроса.
Браншовиците са категорични, че рекламния клип, в който момиче с голямо деколте черпи мъж с млечен деликатес, изваден от пазвата си, има подвеждащо послание. Експертите са готови да сезират Комисията за защита на конкуренцията и Съвета за електронни медии, защото рекламата внушава, че палмовото сирене е по-здравословно от истинското.
Решение дали да бъде спряна спорната реклама ще бъде взето, след като всички компетентни органи се произнесат и Агенцията по храните каже своето мнение.
От своя страна, производителите на продукти с растителни мазнини твърдят, че рекламата отговаря напълно на законовите изисквания и няма подвеждане на потребителя, предаде вестник "Стандарт”. Според тях няма подвеждане, защото в клипа не се споменава думата сирене. Тя е заместена от друго определени.