Иво Прокопиев субсидирал студентските протести

Окупацията на СУ нарушавала демокрацията

по статията работи: iNews.bg | 29.10.2013 | 09:47

Студентските протести са субсидирани от определени кръгове около Иво Прокопиев. Това заяви пред TV7 депутатът от БСП и член на парламентарната комисия по образование Ваня Добрева, като уточни, че това е неофициална информация, която все още не е опровергана.

По думите ѝ от спонтанен в началото протестът се е превърнал политически, като са се появили фигури, олицетворяващи конкретни групи.

Тя не изключи вероятността това да е част от сценарий за сваляне на правителството и назначаване на служебен кабинет.

"Оказва се, че университетите се превръщат в политически територии на сблъсък, а не трябва", каза Добрева.

Според нея заради изгубеното време би следвало семестърът да бъде удължен, като не изключи вероятността таксите да бъдат вдигнати. Това обаче щяло да се решава от академичните съвети, тъй като никой нямал право да се меси в политиката им.

По думите на Любомир Владимиров от "Атака" единствените позитивни неща в този протест са, че най-накрая студентите показаха, че имат гражданска позиция и искат да се включат в обществения живот.

Според него обаче с действията си протестиращите в Софийския университет нарушавали демокрацията, Конституцията на България, правата на другите студенти за свободен достъп до образование, както и сигурността на учащите се.

Той изрази мнение, че няма легитимност на протестиращите.

"Виждаме едно-две лица, които се представят за техни говорители, но не виждам колко човека има вътре и дали те наистина са студенти. Там има някакъв пропускателен режим, нека се види кои лица са вътре и какво ще се случи с материалната база по време на тази окупация", каза Владимиров.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


109 Vesselin Damianov 22.11.2013 | 13:30
Аз няма да попитам защо Прокопиев е на свобода. Аз ще задам въпроса защо Прокопиев е жив. Въпросът ми е отправен към всички нормални и честни българи, които разполагат с лично оръжие или са в състояние да се сдобият с такова.
108 Диана Бойкова 29.10.2013 | 19:48
И какво,само толкова,спира и да си живее спокойно,аз си мисля,че трябва да си плати за далаверите и за масовото обедняване на хората.
107 нова надежда 29.10.2013 | 19:47
Не, за пари са готови на всичко!
106 нова надежда 29.10.2013 | 19:46
А студентите не се ли срамуват от себе си???!
105 Диана Бойкова 29.10.2013 | 19:19
Да се срамуват ли...едва ли,ако имаха здрава мисъл в главите никога нямаше да си позволят подобна низост!
104 emanoil momchev 29.10.2013 | 17:47
Личности като Прокопиев са ненаситни за власт и със сигурност има намеса и в студентските протести, целта му е да свали това правителство, за да се облагодетелства.
103 raicho ivanov 29.10.2013 | 17:31
Вярвам, че стои зад този протест. Неговата цел от много време е да се докопа до властта.
102 трендафил въжарски 29.10.2013 | 17:22
100% е така, много ясно, че е той, даже се върна и в България затова, преврат да прави
101 hope less 29.10.2013 | 16:09
А студентите не се ли срамуват от себе си???!
100 hope less 29.10.2013 | 16:00
На всички е ясно, че Прокопиев плаща на кого ли не - този път плаща на студентите!
99 raliza gospodinova 29.10.2013 | 15:08
Прокопиев не се спира пред нищо, за да свали това правителство. Голям манипулатор е. И този път нещата обаче няма да му се получат.
98 Ivko Pivko 29.10.2013 | 15:06
Иво Прокопиев само такива знае да ги върши!Дано да се докаже,че е свързан с протестите и да се спре вече с този цирк.
97 dancho danchev 29.10.2013 | 14:28
Може би един ден ще има присъда за личности като Прокопиев.
96 Алекса Тенева 29.10.2013 | 13:24
Е то е ясно , че е той . Никой друг няма облага то тези протести .
95 dancho danchev 29.10.2013 | 13:20
Не се учудвам и това да е самата истина, Прокопиев всячески се мъчи да клати правителството, за да може да се докопа до властта.
94 ваня иванова 29.10.2013 | 12:47
А пък точно там му е мястото, но пък да не вярваш на нашата система.
93 мили ванили 29.10.2013 | 12:24
Няма съд и присъда за тези отявлени мошеници!
92 Маноела Ташева 29.10.2013 | 12:16
Какво друго може да кажат от ТV7, телевизията на Делян Пеевски? Питам аз...
91 Жанин Пенчева 29.10.2013 | 12:06
Е то е ясно , че е той . Никой друг няма облага то тези протести .
90 Жанин Пенчева 29.10.2013 | 11:54
Прокопиев няма да спре пред нищо , защото на всяка цена иска да влезе в политиката и сегашното правителство много му пречи на пъкления план.
89 ваня иванова 29.10.2013 | 11:49
Значи пари за протести има, но за дългове няма. Така излиза.
88 ваня иванова 29.10.2013 | 11:48
Пак ли Прокопиев, като знам, че той стоеше и зад други протести защо да се учудвам.
87 Косе Босе 29.10.2013 | 11:41
те са единици, като ги знам колегите какви са, но протеста наистина пак излиза от границите на нормалното,което веднага поставя под въпрос колко истински е.
86 мили ванили 29.10.2013 | 11:32
Мъчи се да отърве затвора,дано не му се получи,защото тогава положението ще е много страшно за нас.
85 мили ванили 29.10.2013 | 11:30
Бях сигурна,че са платени,много ненадейно и вулгарно започнаха,окупации,спиране на дейност...бива да се протестира,но на улицата все пак има хора,които искат да учат,а не разчитат на парите на олигарси.
84 mitko velev 29.10.2013 | 11:24
и те завалийките се превръщат в негови слуги.
83 Митоди Михалев 29.10.2013 | 11:21
колко излишни пари има тоя човек?! да вземе да си покрие дълговете, да даде заплатите на хора, на които дължи,вместо да си гледа пак собствените далавери!
82 p kehaiova 29.10.2013 | 11:15
Не ми се мисли да ти кажа, какво заграбване ще става, господинът ще се мъчи да спасява затъващият си бизнес.
81 Виличка Лъжичкова 29.10.2013 | 11:12
разбира се, че ги плаща и тези протести, вместо да е в затвора той се прави на велик и раздава окрадените пари на студентите !
80 Doggy Cat 29.10.2013 | 11:05
Окупация на СУ наистина не е нормална работа, протестите и политизацията им вече е прекалено видна, не е нормално и студенти да се замесват по такъв начин, да го правят на улицата, или са доволни,че хем не учат, хем Прокопиев плаща?
79 Milata Mila 29.10.2013 | 11:03
Честно да ти кажа се плаша каква му е сметката накрая,след като е готов толкова лесно да харчи такива сериозни суми, представи си каква е амбицията когато събитията се развият в негова полза.
78 positive thinking 29.10.2013 | 11:01
хич не е изключено,даже е задължително да е така, отдавна се надяват да вземат властта отново, не ми се мисли при евентуален служебен кабинет какви хора ще има този път, защото нещата са обтегнати и си мисля,че ще е идеята да се заграби на бързо колкото може при евентуално такова развитие на нещата
77 криворазбрана цивилизация 29.10.2013 | 10:58
Има опит от лятото и сега продължава да дава пари за протестите, голям манипулатор, как се възползва от бедността на хората, които лично ограби и сега им подхвърля по малко пари и айде, протестът -готов.
76 p kehaiova 29.10.2013 | 10:57
Тя не изключи вероятността това да е част от сценарий за сваляне на правителството и назначаване на служебен кабинет - е, то точно това е целта.
75 uchtiviq los 29.10.2013 | 10:55
Кръгът "капитал" могат само това- да всяват смут в държавата, Плевнелиев и той готов на всяка цена да отговори на нуждите на приятеля си и докато единия плаща протестите, другия се чуди как да направи така,че още повече да се заговори в държавата за Пеевски.
74 Охльо Бохльо 29.10.2013 | 10:51
на мен лично ми е интересно колко ли е този път надника, предишния се говореше за сериозни суми, интересно сега по колко са,само че аз си мисля,че има и протестиращи,които го правят от чисто сърце :)
73 Пияно пиле 29.10.2013 | 10:44
Прокопиев вместо да ги дава тея пари за протестите, да вземе да се разплати малко,има куп задължения!
72 Лолита Набокова 29.10.2013 | 10:43
Много жалко е това , което се случва , защото Прокопиев няма срам и ще яхне всеки протест , който се зададе .
71 Radina Arabadjieva 29.10.2013 | 10:42
Интересно е,че не пускат журналисти да влизат и да виждат кои и какви са всъщност протестиращите, Прокопиев може да си е сложил който му харесва! Време е този човек да бъде подведен под съдебна отговорност, вместо да му се позволяват още своеволия!
70 p kehaiova 29.10.2013 | 10:41
Ама да си плаща задълженията, не би.
69 Kalin Petrov 29.10.2013 | 10:39
Страшен е Прокопиев, определено знае как да извърти така нещата,че протестите да са винаги манипулирани, а студентите с готовност се съгласяват на всичко за малко пари.
68 главата празна 29.10.2013 | 10:37
нищо случайно няма и в това. на всичкото отгоре, сайтовете които плюят по правителството се множат като циганета и това също е споснорирано много щедро от иво прокопиев.
67 velvet boots 29.10.2013 | 10:37
Изданията на Икономедиа не даваха и лоша дума да се каже не само за Борисов но и за Трайчо Трайков, Симеон Дянков, Защитаваха ги както орлица пази малките си. Което както се вижда изобщо не е било случайно. Дянков и Трайков се оказаха част от тъмния кръг Капитал, учредители на проекта Глобална България в който влизат и Цветелина Бориславова и самият Прокопиев.
66 овчи транс 29.10.2013 | 10:36
прокопиев вече прави всичко възможно, за да управлява държавата. чрез своите медии вече много старателно промива мозъците на хората и се опитва да им втълпи, че това правителство не става и трябва да си ходи.
65 Тръпкомир Тръпков 29.10.2013 | 10:35
иво прокопиев вече започва да действа на всички фронтове, за да овладее властта в държавата. започвам да си мисля, че ще изскочи и от хладилника ми и ще започне да вика оставка.
64 Hari Bohosyan 29.10.2013 | 10:35
което си е така,така си е, Прокопиев обърна от всякъде българските медии и свободата им стана мираж, особено неговите! а сигурно в момента протестите там се лансират като най-чудесното нещо на земята!
63 Hrisi Yovcheva 29.10.2013 | 10:35
Помня че Прокопиевите медии бяха едни от малкото които се убиваха да лъскат имиджа на Бойко Борисов много преди да стигне до президентския пост. Точно като по поръчка. Изкарваха го национален герой. Каква ирония.
62 p kehaiova 29.10.2013 | 10:35
Прокопиев се питам защо още не е в затвора.
61 крива отвертка 29.10.2013 | 10:35
колко им трябва в крайна сметка на тези бедни студенти? прокопиев отново е усетил как може да овладее и тази форма на протест и плаща здраво на протестиращите студенти.
60 mitko velev 29.10.2013 | 10:34
С цялото ми уважение към студентите ми става жал за това, че те са употребени от определени приближени кръгове около Прокопиев, това е наглост.
59 p kehaiova 29.10.2013 | 10:33
Изобщо не съм изненадана. Прокопиев просто е навсякъде и има интерес това правителство да падне.
58 blue jasmine 29.10.2013 | 10:33
Заради Икономедия на българските медии им се носи славата на поръчкови и зависими от частни политически и бизнес интереси. Също както и президентът Плевнелиев за когото все по-упорито се говори че в пряко зависим от големи корпорации, мафия и картели.
57 Radin Dimitrov 29.10.2013 | 10:32
Знаем го Прокопиев, за него не му е проблем изобщо да похарчи някой лев за да разклаща правителството, изобщо не ме учудва, ама изобщо! Време е да се потърси отговорност на Прокопиев!
56 Hrisi Yovcheva 29.10.2013 | 10:31
Около 4.5 милиона лева са тези спонсорирания. „Дневник” и „Капитал” получават 3.3 млн. лв. от фондацията, а „Медиапул” е облагодетелствана с 1.2 млн. лв. Не е зле, за толквоа пари как няма да клекнат.
55 blue jasmine 29.10.2013 | 10:30
Колко милиона вкара фондация Америка за България в медиите Икономедиа и Медиапул? Тези пари влязоха по много неясни пътища с оше по-неясни причини, за тогава. Сега причините и целите са кристално ясни - да се манипулира общественото мнение и да се прокарват проамериканските идеи.
54 blue aquamarine 29.10.2013 | 10:29
Нови-стари хора по-скоро. Бившето дясно, дето сега се бие в гърдите, че е обединено и иска властта за да направи поредната "обещана" реформа отново яхва протестите - този път на студентите, посредством медии и хора от кръга Капитал. Същото, което се случи по време на прехода!
53 Анжелина ЖУЛИ 29.10.2013 | 10:28
Аз лично няма как а обвиня самите студенти. Те сигурно дори не осъзнават, че са марионетки в ръцете на хищници, като Прокопиев.
52 Hrisi Yovcheva 29.10.2013 | 10:27
Крадец и национален предател е Прокопиев. От него може да се научи колко лесно може да влзесе4ш във властта., За целта трябва да ги купиш медии, да им излъскаш имиджа и почваш да се мазниш на управляващите с манипулативни и възхваляващи статии. Ето че работи. Прокопиев стигна до позиция консул на Канада.
51 Juja Jujkova 29.10.2013 | 10:27
Дали изобщо плаща на тия хорица/ Или по-скоро ги изпозлва в момента, като заства на тяхна страна и иска да се изкара съпричастен с млдежката офназива, като ги изпозлва като трамплин към властта?
50 Батко Реджеп 29.10.2013 | 10:26
"Иво Прокопиев субсидирал студентските протести" - Кажете нещо ново ! Той този субсидира всички провокатори в държавата! Толкова е алчен за власт, че за него няма невъзможни неща. Ще осъществи целта си с всякъкви средства и после пак ще излезе чисто от цялата работа.. Така е, като няамме закони в държавата !
49 blue jasmine 29.10.2013 | 10:25
Корупцията ще продължи да властва и трови държавата ни докато хора като Иво Прокопиев, Цветелина Бориславова и всички спадащи към кръга Капитал не бъдат осъдени за престъпленията си пратени в затвора.
48 Petar Petrov 29.10.2013 | 10:25
Напълно логично е Иво Прокопиев да е субсидирал студентските протести, като целта му е да влезе във властта и управлението на страната ни на всяка цена, посредством псевдо президента ни, който е негова марионетка и изпълнява нарежданията му.
47 Krum Palov 29.10.2013 | 10:24
Иво Прокопиев освен да използва парите си и бедността на хората в своя полза друго не може да прави и той като своята дружка Плевнелиев! И двамата знаят само да въртят далавери и да правят разни конспирации.
46 Hrisi Yovcheva 29.10.2013 | 10:24
Прокопиев показва че вече не се спира пред нищо, готов е да погази и висшето образование. Всъщност него май ще го устройва ако се качи реномето на частните университети. Със сигурност той има някакъв бизнес интерес и от това.
45 Баба Пъша 29.10.2013 | 10:23
Не мога да го понасям този ! Толкова много злини причини на българската държава ! Той е проводник на корупцията по високите етажи на властта, той и неговите олигархични кръгове, които ограбиха България ! Вън от страната ни !
44 velvet boots 29.10.2013 | 10:22
"единствените позитивни неща в този протест са, че най-накрая студентите показаха, че имат гражданска позиция и искат да се включат в обществения живот." _ тук наистина се съгласявам, само че са избрали грешната страна, не знаят до какви беди може да се стигне ако се свали правителството. Ще настъпи политическа криза, а след нея икономическа, финансова и т.н. Всичко това разбира се е идеално за Иво Прокопиев и всички от Кръга капитал които ги обединяват общите интереси.
43 манна небесна 29.10.2013 | 10:22
да, така е! явно не жали никакви пари, за да се върне по една или друга форма във властта. това може да го направи само един човек без никакви скрупули, какъвто е самия той.
42 Старата Госпожа 29.10.2013 | 10:21
Според мен Иво Прокопиев е организаторът не само на студентските протести, а и на нестихващите протести вече над 100 дни . Този човек не стига , че разори България в последните години, а сега е на път да настрои и студентите едни срещу други . Крайно време е да го дадат на съд .
41 Koko Taysana 29.10.2013 | 10:21
Парите като зашумят нали знаеш,че всеки се променя, обещал им е някакви неща говорителя на Прокопиев и айде,те са се хванали, какво им коства, хем някой лев ще вземат, хем няма да учат, жив късмет.
40 киселото грозде 29.10.2013 | 10:21
"Окупацията на СУ нарушавала демокрацията" това е самата истина. не може да се протестира на такива места. ако толкова много им се протестира на тези студенти, да излязат на площада и там да го правят.
39 Hrisi Yovcheva 29.10.2013 | 10:20
Хората на Прокопиев се възползваха от спонтанните протести, действаха веднага и се опитаха да изместят фокуса на исканията на протестиращите изопачавайки истината и отправяйки остри обвинения към сегашния кабинет. Разбира се, ГЕРБ, Бойко, Плевнелиев и Прокопиев биха имали най-голяма полза ако кабинетът падне и има нови избори. Те не са на страна на народа а защитават своя собствен интерес.
38 ленено семе 29.10.2013 | 10:20
така е! заради няколко стотин човека, страдат доста хора. и това вече започна да се случва и в другите университети, не само в софия. прокопиев въобще не се поплюва и плаща здраво.
37 чичо съби 29.10.2013 | 10:19
Сигурно мечтата на Прокопиеве да управлява цялата държава с неините ресурси . Да се възползва от това, както впрочем винаги е правил, когато му се отдава възможност . Жалко , ще е ако и този път му се размине и никой не му потърси сметка за нещата , които върши .
36 тримилиона четиригодини 29.10.2013 | 10:19
на това разчита иво прокопиев. обещал им е да им даде някой лев, за да си платят семестрите и университетските такси и те са се съгласили. и това си личеше още от първия ден.
35 velvet boots 29.10.2013 | 10:17
Днешните студенти са много лесни за манипулиране, да не говорим и колко лесно се продават за пари. Само че този пореден опит да се провали кабинета е най-жалък от всичко досега. Ако действително Иво Прокопиев има пръст в това, това значи че вече е отчаян и са му свършили силните козове.
34 Лолита Набокова 29.10.2013 | 10:17
И още по - отвратително е , че българските студенти позволяват да бъдат манипулирани .
33 властен олигарх 29.10.2013 | 10:17
Прокопиев има интерес протестите да бутнат това правителство, за да може да дойдат други на власт и да управлява задкулисно, както правеше в цели 3 правителства до този момент. Естествено не вярвам това да го огрее сега.
32 нелепо съвпадение 29.10.2013 | 10:17
Заради този човек и организираните от него протести, студентите пропускат важни лекции, обучението им се спъва, което няма да доведе до нищо добро .
31 blue aquamarine 29.10.2013 | 10:16
Ами дано. Млади и интелигентни хора са в крайна сметка, да не се поддават на манипулациите от кръга Капитал.
30 Andrei Stoichev 29.10.2013 | 10:16
Разбира се, нека да има обвинения,но имаш ли идея как да се докаже това? Свидетелски показания ли? нали се сещаш,че надали дава пари на ръка, така че как ще се докаже?
29 Krist Novoselic 29.10.2013 | 10:15
Отвратително е, че този Иво Прокопиев използва българските студенти , за постигане на лични цели, да свали упрвляващите .. А те каквито са бедни, сигурно са се съгласили, без много да му мислят .
28 Анжелина ЖУЛИ 29.10.2013 | 10:15
Не, той дори да не ги е накарал пъвоначално, сигурно в последствие вече е искал да ги присвои, като свои и да изпозлва младежкото недоволство за своите политически игри.
27 David Hayemaker 29.10.2013 | 10:13
Протестите са под неговата егида и това не ни изненадва изобщо. От край време се опитва да бутне властта у нас и това е от доста време. Определено трябва да му повдигнат обвинения за това.
26 Viktor Qnchev 29.10.2013 | 10:13
Е Прокопиев има тренинг от протестите през лятото,а студентите са по-готови да направят всичко за пари, колкото и да си мислим,че са много млади и живи, парите са голяма работа, а нашите бъдещи умове ги знаем,че правят всичко за алкохол :Р
25 tiha paranoq 29.10.2013 | 10:13
Явно целта на Прокопиев е да постави негови си хора в бъдещо правителство и по този начин отново да започне с далаверите... Той е доста безкомпромисен в това отношение и изглежда е способен на всичко !
24 Juja Jujkova 29.10.2013 | 10:13
Не е добре университети да бъдат използвани за политически игри и задкуслини разправии. Ако наистина протестите на студентите са осребрени от кръга Капитал - няма надежда наистина!
23 Hrisi Yovcheva 29.10.2013 | 10:13
Обаче Иво Прокопиев е уж фалирал бизнесмен а намира средства да плаща за протести и всякакви други дейности с които да саботира правителството.
22 Оперен Певец 29.10.2013 | 10:11
Не го ли е срам този, след всичките далвери, които ощетиха държавата и българите, сега да организира и тези протести. Не ни стигат всичките проблеми, а той не спира да влошава ситуацията .
21 Ivan Mitev 29.10.2013 | 10:09
Щом става въпрос за организирани протести, Иво Прокопиев винаги е на първо място . Той ще направи всичко възможно да свали правителството , за да се опита да влезе във властта, най вероятно чрез неговата партия на реформаторите .
20 известна личност 29.10.2013 | 10:09
Иво Прокопиев и Росен Плевнелиев са хората на Джордж Сорос в България, които ще му осигурят нужната власт, за да стъпи у нас и станем под негово влияние. Неслучайно са тези протести в момента според мен.
19 blue aquamarine 29.10.2013 | 10:07
Не мога така директно да нападна студентите. В никакъв случай. Ясно е, че техния протесто поне в началото беше чисто спонтанен - личи си и по това, че засега единственото им искане е оставка. А промяна не се прави само с една оставка. Но когато се появиха и хора от кръга Капитал оня ден на протеста - малко се усъмних вече дали наистина протеста е морални чист... Все пак Иво Прокопиев винаги е използвал всяка възможност да се намеси в политиката.
18 blue jasmine 29.10.2013 | 10:06
Знаех си че Иво Прокопиев стои в основата на цялата тази конспирация. Изпробва всички методи да свали правителството. Хубаво че пак има кой да го разобличава.
17 david copperfield 29.10.2013 | 10:06
Хора като Прокопиев отдавна не са за показване. Трябва да бъдат игнорирани, съдени и вкарани на топло. Толкова щети са нанесли, че няма накъде повече да го бъде.
16 властен олигарх 29.10.2013 | 10:05
Че той не спонсорира само студентските протести, а и тези на "Орлов мост", както и пред парламента. Публична тайна е, че има при него постоянни платени протестиращи, които скачат и дерат гърла, защото им се плаща от Кръгът "Капитал".
15 властен олигарх 29.10.2013 | 10:05
Че той не спонсорира само студентските протести, а и тези на "Орлов мост", както и пред парламента. Публична тайна е, че има при него постоянни платени протестиращи, които скачат и дерат гърла, защото им се плаща от Кръгът "Капитал".
14 властен олигарх 29.10.2013 | 10:05
Че той не спонсорира само студентските протести, а и тези на "Орлов мост", както и пред парламента. Публична тайна е, че има при него постоянни платени протестиращи, които скачат и дерат гърла, защото им се плаща от Кръгът "Капитал".
13 David Hayemaker 29.10.2013 | 10:04
Прокопиев се опитва да върти някакви далаверки напоследък и виждаме как кара и плаща на студентите да му вършат черната работа. Ако бях на негово място щях да се засрамя и да си бия камшика нанякъде, но той няма да го направи, защото не изпитва никакви угризения и чувство за морал към нещата от живота.
12 Анжелина ЖУЛИ 29.10.2013 | 10:04
"По думите на Любомир Владимиров от "Атака" единствените позитивни неща в този протест са, че най-накрая студентите показаха, че имат гражданска позиция и искат да се включат в обществения живот." - Факт. Факт, който много ме радва, защото и аз съм част от това младо и искащо промяна общество, макар и вече бивша студентка. Но ако наистина студентите са манипулирани от различни кръгове, дали са икономически или олигаристични - скоро промяна няма как да видим.
11 манна небесна 29.10.2013 | 10:04
нищо вече не ме учудва. след като разбрах, че сградата на нова телевизия е негова, ми стана ясно, че този човек ще направи всичко възможно, за да свали правителството и да сложи любимите си политици начело на държавата.
10 Vanesa Apostolova 29.10.2013 | 10:04
не би ме учудило, Прокопиев много иска да има нов кабинет, сегашния хич не му е удобен. Наистина има и много съмнения около протестите там.
9 киселото грозде 29.10.2013 | 10:03
нищо спонтанно няма в протестите на студентите. прокопиев плаща да се окупират университетите, за да може да свали правителството и на изборите да спечелят герб.
8 Лолита Набокова 29.10.2013 | 10:02
Надявам се , че хората са достатъчно трезвомислещи , за да не се поддават на тази явна манипулация .
7 известна личност 29.10.2013 | 10:02
Изключителен наглец. Щом си позволява да купува млади хора да протестират, то представете си... Определено е много противен и направо не знам как не са завели куп дела към него до този момент. Истински паразит в държавата ще излезе накрая.
6 ленено семе 29.10.2013 | 10:02
този човек сигурно е обезумял в стремежа си да свали правителството и да има нови избори, след които да управляват неговите политици. дори и идеята на студентите за протести опорочи.
5 тримилиона четиригодини 29.10.2013 | 10:01
прокопиев вече само от хладилника ми не е излязъл покрай тия протести. съвсем опорочи протестите с неговата жажда за власт. прокопиев вече използва абсолютно всички лостове, за да овладее протестите и да свали правителството.
4 david copperfield 29.10.2013 | 10:00
Иво Прокопиев няма морал, за да кара студенти да му вършат черната работа. Определено ми падна в очите, като прочетох повече подробности как е станало всичко. Дано прокуратурата да се задейства сега.
3 Juja Jujkova 29.10.2013 | 10:00
"По думите й от спонтанен в началото протестът се е превърнал политически, като са се появили фигури, олицетворяващи конкретни групи." - Ако наистина така се е случило, нямам думи. Хора, като Прокопиев ще изпозлват всеки удобен момент да яхнат протеста, актуалната гражданска вълна и да се възпозлват от спонтанността на младежките протести.
2 Marusq Laleva 29.10.2013 | 09:55
Така е, инициатори на псевдо студентската окупация са олигархът Иво Прокопиев, псевдо президентът Росен Плевнелиев и Меглена Кунева, като целта им е да падне правителството и на власт да дойдат олигарсите, които да доразграбят българския народ и държава.
1 Лолита Набокова 29.10.2013 | 09:54
Това е ясно на все човек . Ясно ,че той е човекът , който има облаги от дестабилизация на страната . Не трябва да се поддават хората на такива манипулации .

ТВ програма

Кино

  • Сега Референдум с Добрина Чешмеджиева
  • 22:00 Страсти в Тоскана 3 тв филм /7...
  • 23:00 По света и у нас
  • 23:25 Черно пространство тв филм /6...
  • 00:20 Още от деня коментарно предаване /п/
  • 00:50 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 02:25 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 03:20 Библиотеката /п/
  • Сега "Островът на 100-те гривни: Другата...
  • 22:00 "Помниш ли текста?" - музикално шоу...
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:30 "Шерлок" - минисериал, с.1, еп.3
  • 01:40 "Ослепително слънце" - сериал, с.2,...
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 04:45 "Ослепително слънце" - сериал /п./
  • Сега "Игри на волята:...
  • 22:00 "Big Brother" (премиера) - риалити,...
  • 23:00 Новините на NOVA
  • 23:30 "ФБР" - сериал, сезон 1
  • 00:30 "Снайперист" - сериал, сезон 3
  • 01:30 "Пожарникарите от Чикаго" - сериал,...
  • 02:15 "Моето име е Мелек" - сериен филм
  • 03:15 "Наследство" - сериен филм /п/
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.