90% от клиентите започват процеса на покупка на автомобил в интернет. PSA Group отговаря на тази тенденция по иновативен начин, като стартира електронна продажба на нови автомобили във Франция. Предложението се основава на опита, придобит от вече функциониращите сайтове за електронни продажби на PSA Group, като този на Peugeot във Великобритания, стартирал през януари 2017 г. Този подход постепенно ще бъде разширен в Европа.
Клиентите са готови: Във Великобритания фиджитал* продажбите на Peugeot се увеличиха със 75% през първата половина на 2017 г. с ръст на пазарния дял от почти 40%. В Бразилия повече от 200 поръчки са осъществени онлайн. Към момента във Франция клиентите могат не само да закупят автомобил, но и да извършат финансови симулации, да договорят изкупуване на употребяваната си кола, и да финализират поръчката си при дилъра.
Скоро ще бъдат предложени и други стъпки, като се започне с онлайн приложения за финансиране. При стартирането на това предложение Стивън Норман, мениджър Продажби и маркетинг на групата, обясни: "Разгръщането на това предложение е част от нашия план Push to Pass, който се стреми да постави клиента в основата на нашата стратегия. Групата отговаря на очакванията на клиентите си, които, след като са взели решение за покупка в интернет, се нуждаят от следващата стъпка, за да завършат покупката на автомобил онлайн. Следователно това е възможност да привлечем нови клиенти и да осъществим ръст."
*Фиджитал: съкращение от "физически" и "дигитален", за да посочи покупателният път на клиента, който преминава както през онлайн света на Интернет, така и през физическия свят на дилъра