За потенциала на винения туризъм ще разкаже една от водещите фигури на алтернативния туризъм у нас - Любомир Попйорданов. Той е поканен от организаторите на първото изложение за българско вино DiVino.Taste, което ще се проведе през този уикенд във Военния клуб в столицата. iNews е медиен партньор на събитието.
По време на лекцията Винен туризъм в България. Добрите практики по света Любомир Попйорданов ще разкаже историята и развитието на този вид туризъм, ще покаже примери от популярните и развити туристимески дестинации.
Виното вече има и свое място в социалните мрежи, смятат Десислава Бошнакова и Александър Богоявленски, които също са лектори на форума. В тяхната лекция Виното в социалните мрежи те ще представят новите медии като средство за общуване и промяната, която водят те по отношение на общуването - между хората и бизнеса, и мястото на виното.
Д-р Десислава Бошнакова e сред първите, получили специализирано PR образование. Тя преподава PR в департамент Масови комуникации на НБУ, основател и управител е на ROI Communication – фирма, специализирана в сферата на PR, специалните събития и издаването на специализирана литература.
Александър Богоявленски е консултант в сферата на корпоративните и дигитални комуникации с над 15-годишен опит в медийната среда, връзките с обществеността и IT. Той е и един от първите в българския интернет с постоянно присъствие онлайн от ерата на IRC до Twitter.
Гост лектор на първия голям форум на българското вино - DiVino.Taste, ще бъде и Константинос Лазаракис MW - единственият представител на Балканите, удостоен с титлата Master of Wine. Признатият в целия свят консултант и експерт ще даде съвети на собствениците на изби, когато създават нови брандове.
Достатъчно ли е да произвеждаме качествено вино, за да успеем във винения бизнес? Защо ще предпочетат нас пред конкуренцията? Ще бъдем бутикова винарна или ще се развиваме мащабно? Как ще разберат за нас? Това са само част от въпросите, на които Галина Нифору ще даде отговори по време на лекцията Успешен винен бизнес – стратегия, брандинг и комуникация.
Галина Нифоруе основател и мениджър на OINORAMA – фирма за винен консултинг и стратегически бизнес решения във винения бранш. През 15-те години във винения бранш в страната и чужбина се утвърждава като специалист, който успешно развива бизнес стратегии и създава брандове с международно значение.
На лекциите могат да присъстват всички закупили билети за изложбената част или майсторски клас от програмата на DiVino.Taste.